Усі зацікавлені запрошуються до участі в онлайн-семінарі, під час якого буде можливість на практичних прикладах вивчити алгоритм створення та запуску відділу фандрейзингу.
Ви дізнаєтеся
- Для чого потрібен відділ фандрейзингу та які функції він має виконувати?
- Якою має бути структура відділу фандрейзингу?
- Як рекрутувати фандрейзерів?
- Як створити фандрейзинговий план і спланувати фандрейзингову кампанію?
- Які перші кроки на виконання плану фандрейзингу слід виконати і чому?
- Як оцінювати фінансові результати під час залучення фінансування?
- Яких помилок не допускати та чого уникати на початках?
- Як забезпечити життєздатність відділу фандрейзингу?
- Чому потрібна і якою має бути посадова інструкція фандрейзера?
Ви можете бути
- працівником чи керівником закладу охорони здоров’я, освіти, культури,
- працівником чи керівником благодійної або громадської організації,
- підприємцем
- громадським активістом
- волонтером
- представником газети, радіо чи телеканалу
Дата та час проведення: 13 жовтня 2015 рік 19:00-21:00
Реєстрація за посиланням.
Довідка:
Фандре́йзинг (англ. Fundraising) — процес залучення грошових коштів та інших ресурсів (людських, матеріальних, інформаційних тощо), які організація не може забезпечити самостійно, та які є необхідними для реалізації певного проекту або своєї діяльності в цілому.
Примітка:
Семінар веде Руслан Краплич:Експерт програм міжнародної технічної допомоги, Редактор журналу «Вісник благодійництва». Відомий тренер для громадських і благодійних організацій.
Працював у проектах ООН, Альянсі Партнерства Каунтерпарт, Українській освітній програмі ринкових реформ, Програмі «Партнерство за прозоре суспільство» АМР США, програмах Всесвітнього банку, директором Антикризової гуманітарної програми Міжнародного Фонду «Відродження».
Має унікальний практичний досвід залучення ресурсів громади, співпраці з бізнес-структурами у фандрейзингу.